15.01.2014

Ku pamięci

Wiem że pora na sprzątanie niezbyt odpowiednia ale muuuuszę odkurzyć bloga.
Dawać ścierę, miotełkę, odkurzacz i zaraz usunę ten gruby nalot kurzu zanim zacznie obrastać mchem ;)
Czas ostatnio nie jest moim sprzymierzeńcem.
On zawsze tak zapieprzał, czy ja dopiero od pewnego czasu zaczęłam zauważać jak życie przelatuje mi przed oczami???
Starzeję się? I pamięć już nie ta :(
Nie... nie zapomniałam o blogu i jego czytelnikach i przyznam się że muszę rzetelnie przyłożyć się do pisania, bo z tak postępująca sklerozą, blog będzie jedynym zapiskiem wspomnień.
Mogę przymknąć oko na nierozwieszone pranie które przez noc kisi się w automacie, wózek pozostawiony na klatce schodowej, kupienie biletu i nieskasowanie go w autobusie, notoryczne nieprzygotowanie Czwartemu zeszytu do religii, zostawienie części zakupów w sklepie itd itp.
Ale żeby dzieci po kolacji wigilijnej, musiały pół godziny stać w oknie i szukać pięciu pierwszych gwiazdek (dla każdego po jednej) dobrze ze ich tylu jest, bo matka zapomniała gdzie pochowała część prezentów - to już przesada!!!

I póki pamiętam
WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU
niech czas zwolni i pozwoli Wam się cieszyć obecną chwilą
 w miłości i zdrowiu

9 komentarzy:

  1. Nareszcie z powrotem !!!
    Już się stęskniłam za Wami.
    Pozdrawiam , a co do schowanych prezentów, ja też jednego szukałam w całym domu bo zapomniałam gdzie schowałam ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jak miło...
      że ktoś tęsknił i ma podobne kłopoty z pamięcią jak ja ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Ja też tęskniłam. I bardzo się cieszę, że pojawiły się nowe wpisy. Tutaj i u Aleksa. I że nic złego się u Was nie wydarzyło, bo martwiłam się. Będę zaglądała i wyczekiwała nowych postów. Wszystkiego dobrego w 2014 :)

      Usuń
  2. Witaj znów!!!
    Dobrze, że nic strasznie złego się u Was nie wydarzyło i powracasz do nas w dobrej kondycji.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, strasznie złego nic się nie wydarzyło, ale przy takiej sklerozie to kto wie co się jeszcze może wydarzyć...
      ;*

      Usuń
  3. Chyba trafiłam tu trochę późno, ale lepiej późno niż wcale. Czytam i trzymam za Was kciuki. Dobrego roku :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno
      Witam i również samych dobroci życzę

      Usuń
  4. Dobrego roku i wiesz, co? Ja też mam problem zarówno z czasem jak i z pamięcią. Ściskam Was mocno. :*

    OdpowiedzUsuń